سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در باره کرم لیفتینگ لدورا بدانیم

ما در این مطلب می خواهیم در باره افتادگی پوست، دلایل آن و همچنین در باره لیفت کردن پوست صحبت خواهیم کرد در نهایت درباره کرم لیفتینگ لدورا صورت به طور کامل توضیح خواهیم داد. با ما باشید.

افتادگی پوست صورت

از آنجا که صورت اولین ناحیه ایست که دیده می شود، پوست صورت تاثیر زیادی در ظاهر انسان دارد. با افزایش سن، پوست صورت آرام به سمت مشکلاتی مانند چین و چروک ها، لک های پوستی و شل شدگی و افتادگی پوست پیش می رود. این مشکل ها احساس بدی برای افراد به وجود می آورد. شل شدن پوست حس پیری را برای فرد می آورد و این اتفاقی نیست که هر کسی برای آن آماده باشد.

مصرف دخانیات، الکل، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، تنش های روانی و تغییر شدید وزن همگی می تواند دلایل افتادگی پوست باشد; اما اگر هیچ کدام از این کار ها را هم انجام ندهید، باز هم پوست شما افتاده می شود. پس از سن 35 سالگی، پوست 1 درصد از کلاژن خود را هر سال از دست می دهد. کلاژن باعث مستحکم ماندن پوست می شود و با کم شدن آن، پوست شروع به شل شدن می کند. دلیل دیگر شل شدن پوست و چین و چروک، کم تر شدن چربی زیر پوست است. پوست دور چشم، پلکها، اطراف دهان و روی گونه ها، نسبت به دیگر نقاط صورت نازک تر هستند و به همین دلیل آسیب های وارد شده به آن ها، مانند چروک شدن، بیشتر است.

لیفت و کشیدن صورت

راه کار های زیادی برای رفع افتادگی پوست، که به آن کشیدن می گیوند، وجود دارد. جراحی به طور کلی کار درستی نیست. چون امکان عفونت وجود دارد، هزینه بر و خطرناک است. در این جراحی، چوست را در کنار صورت بریده و آن را می کشند. درمان های خانگی نیز زمان بر است و ممکن است تاثیر کمی داشته باشند.

راه دیگری که برای کشیدن پوست وجود دارد استفاده از محصولات آرایشی برای لیفت است. برند های زیادی محصول آرایشی برای لیفت صورت تولید می کنند. اما یکی از بهترین محصولات لیفتینگ صورت، کرم لیفتینگ صورت و گردن لدورا است.

کرم لیفتینگ صورت لدورا

کرم لیفتینگ صورت لدورا همراه با یک غلطک می باشد که برای استفاده از کرم لازم است. این کرم در زمان بسیار کمی اثر بخشی خود را نشان می دهد. این کرم بلافاصله پس از استفاده، پوست را جوان تر و شاداب تر می کند. با استفاده طولانی مدت از این کرم، موادی که در این کرم به کار رفته است باعث افزایش کلاژن پوست می شود و در نتیجه پوست را مستحکم می کند. ترکیبات این کرم طبیعی می باشد و از این رو هیچ گونه ضرری برای صورت ندارد.

ترکیبات کرم لیفتینگ لدورا

فیلمکسل (filmexel):

فیلمکسل یک ماده طبیعی است که از ترکیب دو پلی ساکارید، که از پایه های گیاه های دریایی هستند، ساخته می شود. این ترکیب فواید آرایشی و مراقبی بسیاری دارد.

اثر مراقبتی فیلمکسل: به دلیل بافتی که دارد، بر روی پوست یک لایه مراقبتی ایجاد می کند که از پوست در مقابل مواد خارجی آسیب رسان و واکنش های پوستی نسبت به آنها (مانند التهاب، خارش یا حساسیت) محافظت می کند.

اثر لیفتینگ: جنس کشسان فیلمکسل باعث می شود خواص لیفتینگ خاصی داشته باشد. اثرات استفاده از فیلمکسل بر روی پوست به سرعت محسوس می شود.

اثرات زیبایی: پوستی صاف تر و درخشنده تر اثرات دیگر استفاده از از محصولات دارای فیلمکسل می باشد.

سی وید هرباسول:

این ماده که از جلبک دریایی (seaweed) درست می شود باعث آبرسانی پوست می شود. جلبک دریایی به دلیل داشتن هومکتانت از محیط اطراف رطوبت جذب می کند. همچنین مقادیر زیاد ویتامین E موجود در جلبک دریایی باعث آبرسانی قدرتمند به پوست و جوان ماندن پوست می شود. آمینو اسید های آن خاصیت پر کردن منافذ پوست را دارد که باعث جلوگیری از چروک صورت می شود و ضد پیری است.

اوسیلیفت:

اوسیلیفت یک ماده گرفته شده از جو دو سر می باشد که به دلیل شکل خاص سه بعدی اش، به خوبی می تواند با منافذ پوست هم شکل شده و آنها را پر کند. برای همین تاثیر صاف کردن پوست و لیفت را بلافاصله پس از استفاده می بینید.

پرو کل وان:

این ماده از گلایکو پپتاید یا همان پپتایدِ گلایکو تولید شده است. محصولات دارای گلایکو پپتاید توانایی بالایی در پاک کنندگی پوست دارد. آبرسانی خاصیت اصلیگلایکو پپتاید است که در محصولاتش نیز دیده می شود.

با ترکیب تمامی این مواد اولیه، کرم لیفتینگ صورت لدورا، برای صورت شما شادابی، جوانی و تازگی به ارمغان می آورد. همه اینها در کنار لیفت کردن و آبرسانی به پوست است. شما هم اکنون می توانید کرم لیفتینگ صورت و گردن و دیگر محصولات لدورا را با بهترین قیمت در سایت تخفیف آفکادو خرید کنید.

مطالب مرتبط: